Izgara misir

 izgara yi yaparken bu ayin canadian livin magazininde esinlendim bas sayfasinda harika misirlari izgara olmus gorunce dayanamadim bende nasil olsa evde izgara var misirda var deyip koyuldum yola nasilmi yaptim  anlatayim.

Malzemlerim

3 tane misir

2 kabak

1/2 kirmizi dolmalik biber

1/2 sari dolmalik biber

1 bas kuru sogan

sise gecirmek icin cop sis

 sosu icin

1/2 cay bardagi zeytin yagi

2 dis darmisak

1 cay kasigi kekik

1 cay kasigi fesleyen kurusu

1/2 limon

Yapilisi..

once misirlari biraz  tuzlu suda hasladim daha sonra bunlari ucer parmak kalinliginda dildim ve cope bir tane misir bir tane biber ve biraz sogan ile sira halinde gecirdim daha sonra bunlari hazirladigim zeytin yagina sarmisaklari ezdim limonu sIktim kekik ve fesleyeni koydum cukarca bir kasede hazirladigim sosa   sebzelerimi  icersinde 1 saat beklettim.

daha sonra izgarada on lu arkali pisirdim yaninda hazirladigim biberli pilavi

ve karidesli copleride yaninda pisirdim ve guvecte yaptigim tavuk gouslerinden birer parca servis ettim

0 Responses to “Izgara misir”



  1. Leave a Comment

Leave a comment




Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,166,900 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
August 2006
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri