Cifte cikolatali cup cakes ve dogum gunu pastasi.

Bugun 4 duzine yaptigim cup kek   bu hafta sonu  cumadan pazartesiye kadar evdeyim coooook sukur yarim kalmis tariflerimi yazabilecegim.

Tum gece vardiyesinde 10 saat bazen 11 hatta 12 saat  calisip gecenin bir yarisinda eve gel ve sabah 4- 5 gibi uyu tabi ertesi gunu saat 1 de ancak kalk acilen yemek hazirla cabuk cabuk dus al tekrar is icin hazirlan elbette guc  oluyor site ile ilgilenmem.

 

Ama bu hafta tum yarim kalan tariflerimi gozden geciricem  tabi bu arada evde bos durmadim yine pasta siparislerim vardi ve yine pastalar yaptim.

Gecen hafta arkadasim aradi ve bankadaki beraber calistigi ve ayni anda banka muduru arkadasinin kizlarinin  dogum gunu oldugunu soyledi .

Yardim istedi  cunku mudure hanim dusmus ve kolunu kirmis  ucuz kizlarinin 7. dogum gunu icin pasta yapabilirmiyiz dedi bende yardim edebilirim deyince siparisleri aldik..

4 duzine cu kek  cikolatali ve gok kusagi vanilyali cup kekler pisirdik  dun tabi 3 tanede kucuk pasta yaptim her biriayri renk kizlarin  encok sevdikleri rekler.

turkuaz mavisi,bebek sarisi, ve pempe :))

Tabi bunlarin yani sira arkadasim aylinin kucuk kizi nehirinde dogum gunu olunca onada bir pasta yaptim kizi hello kitty meraklis oldugunda onda guzel bir pasta hazirladim simdi saat 3.19 sabah  artik biraz dinleneyim yarin bilgisiyar bende  ve arabam yok  bende evde bol bol eski yarim kalmis tarifler le birlikte  cup keklerin tariflerinide yazarim.

..

1 Response to “Cifte cikolatali cup cakes ve dogum gunu pastasi.”


  1. 1 Elif Ayar August 7, 2011 at 1312690199UTCC - 4 042011000000Sun, 07 Aug 2011 04:09:59 +000059

    Serife abla, uzun zaman oldu sitenize girmeyeli. Cok guzel seyler eklemissiniz. cok fazla yeni tarifiniz var. Hepside harika gorunuyor. Bu ramazanda bazilarini denemek lazim:)
    Ellerinize saglik.


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,534 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
July 2011
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

PETITCHEF

Yemek tarifleri

