Harika endonezya yemek dersleri..

Bumbu Rendang

Bugun is yerinden arkadasim novitanin evinde  endonozya nin guzel yemeklerinden yapma dersleri  aldik ben diyer iki arkadasim novitanin evinde konuk oldu

Ben uc ay once  the orijinal cakerie basladiktan sonra yaptigim arkadasliklarda ogrendigim kadari ile benim gibi yemek yapmasini seven bir cok arkadasim varmis tabi bunlarin da cogu yabanci hic yemek yapmak isteyen kanadaliya  denk gelmedim..

Bundan  bir ay oncesinde benim evimde arkadaslarimi konuk ettim turk yemeklerinden etli bamya tel sehriyeli pilav ve baklaya yapimini gosterdim arkadaslara Persembe gunude novita endonezyalli arkadasim bizi kendi evine davet etti ve iki arkadasim  teynu(cin)telma(elsavodor) ve ben bugun evinde konuk olduk

Novita

Tey nu

Telma

novita ve esi ile bize yemek dersleri verdiler 3 cesit kendi yorelerine ait yemek ve soguk  topiacali cay yaptik hep beraber

cok zevkli gecen bir oyleden  sonra gecirdim sizlere resimleri ile birlikte bize neler yaptilar anlatmaya calisicam   yukarda gordugunuz yemegin adi bumbu rendang

bir baska yemek  ise  sosda kaytalilan daha sonrada kizartilan tavuk   diyeri ise  deyisik princ noodle ile hazirlanmis corba..

resimleri ile asama  asama anlatmaya calisicam..

Ilk once  dana etleri haslandi

Daha sonra kucuk bir tavada  rodadan gecen 5 tane ufak sogan, 1 bas sarmisak kavruldu..v

Ve uzerine bir paket cin dukkanindan alinan baharatli biber salcasi konuldu

Daha  sonra papatesler  yikandi kabuklari soyulmadan

Etlerin uzerine bir kutu hindistan cevizi sutu bosaltildi

Kavrulmus sogan ve baharatlarda ileve edildi.

Patatesler de konuldu..

Ve 15 dakika  daha  tencerenin agzi acik patatesler pisene kadar kaynatildilar..

diyer baska bir tavada haslanmis olan yumurtalar kizarttildilar

..

Ve pismis olan yemegin icersine konuldular bir kac kere karistirdiktan sonra ocagin altini arkadasim  sondurdu..

Arzu ya gore kimi arkadasim pilavin yaninda  diyer baska arkadasim  princli noodle yaninda  yemeklerini yediler

Novita ve esi Edi ye burdan  tesekur ediyorum bize deyisik bir lezzet tanittitilar  yarinda sizlere  bize  yaptIklari harika  corbayi resimlerlerle  anlaticam..

herkeze  mutlu hafta sonlari dilerim..

afiyet olsun..

0 Responses to “Harika endonezya yemek dersleri..”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,599 Hits

Neler var

Archives

En iyiler

sitemde kackisi var?

Top Clicks

June 2011
M T W T F S S
« Apr   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

