Tavuklu capers corba

corba by @Benim mutfagim@Turkish Lady Asya.

Kisa giriyoruz sabahlari ve aksamlari artik sogumaya basladi bu aralarda cocuklar icin sicak corbalar yapmaya calisiyorum is yerinde  mutfaktaki bas sefin yaptigi capers  ile harika bir corba var sabahlari ilk molamda bir kase icerim gerci onlar daha ufak makarna cesidi kullaniyorlar bende evde olan makarnamdan ayni tarifi  kullandim harika bir tad muhakkak deneyin artik kisa girerken sicak corbalara hosgeldin diyecegiz..

capers in turkcesini bilmiyorum asgida resmini koydum yine turkcesini bilen olursa bana yazsin lutfen..ben daha fazla capersi balik ve tavuk yemeklerinde kullaniyorum birde tursumun icersine koydum tursuda  cok guzel oldu

Kusura bakmayin biraz uzun surdu  corbanin tarifi umarim kapari sevenler  severler bazi kisilere biraz agir gelebilir genelde kapari tavuklu ve balik yemeklerinde kullanildigini soylemistim bende corbada hic duymamistim ve gormemistim taki isyerinde kanadali bir genc kiz   (bas sef)  italyada tibette, ve maltada ogrenim gormis  deyisik yemekler yapiyor hatta anasnas bile corbalarin icerisine koyar  bazilarini severek yerim bazilarina kokusunu bile duydugumda kacarim..

ama bu kapari  corbasini bizim tavuk corbalarina benzzettigim icin severek yedim..

iste tarifimiz..

Malzemeler.

2 Orta  boy tavuk govsu

1 kucuk boy kuru  sogan

1 tane kucuk boy havuc

1 tane kirmizi biber

1 su bardagi  arzu ettiginiz  sekilde makarna (kucuk boy olursa  daha ii) ben fiyonk kullandim..

1 tane  kereviz sapi..

1 dis  sarmisak

1 corba kasigi kapari.

1 kucuk boy patates

1 tatli kasigi italyan baharati..

tuz kara biber.. ve limon..

Yapilisi..

Orta boy tencereye tavuklarin uzerini gecesiye kadar su doldurun  ve kayanatin iyicene  pisirin tavuklari  ve kalan suyunu  tencereden  alin kucuk kucuk arzu ettiginiz sekilde kesin  sebzeleride ayni sekilde arzu ettiginiz sekilde  dograyin  tencerenin  icersine sivi yag koyun once kesmis oldugunuz sogani  kavurmaya  baslayin ardindan havuclari kereviz sapini ilave edin

patates kirmizi biberini ilave edin sarmisaklarida kucuk kucuk dograyin hepsini kavurmaya baslayin  tavuklarida  bu karisima ilave edip birkac kere kavurun

tavuk suyunu koyup makarnayi ilave edin kisik ateste 20  dakika kadar makarnalar pisesiye kadar kaynatin.. ara sira karistirmayi unutayin tam sondurmeden once tuz kara biber ilave edin bir corba kasigi kaperi de ileve edin bir yada iki tasim  daha kaynatin ve altini sondurun birakin corba kendi kendine demlensin  servis ederken biraz limon ve karabiberde ileve debilirsiniz  afiyet olsun…

2 Responses to “Tavuklu capers corba”


  1. 1 Nur October 25, 2009 at 1256508476UTCC - 4 102009000000Sun, 25 Oct 2009 22:07:56 +000056

    Merhaba ,
    Capers’in turkcesi kapari .Kapari mayonezli soslar icine cok yakisir mesela mayonez ,hardal ,ketcap ,azicik seker harika karides kokteyl sosu olur tabi icine bir tatli kasigi viski koyarsaniz tadindan yenmez :-))) Patates salatasina girince de etki harika olur .Deneyin derim :-))))
    Sevgiler

  2. 2 hanife November 9, 2009 at 1257800915UTCC - 4 092009000000Mon, 09 Nov 2009 21:08:35 +000035

    Merhaba Asya’cigim,
    Corbanin tarifini bekliyorum. Kapari degisik bir lezzet vermistir buyuk olasilikla. Ben cok kullanmiyorum bunu, ama yeni tariflere her zaman acigim biliyorsun:)
    Zamanim cok olmadigi icin benim sayfayi cok guncelleyemiyorum, ama arada sevdigim sitelere soyle bir bakiyorum, her ne kadar yorum birakmasam da..
    Sevgilerimi gonderiyorum sana..


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,599 Hits

Neler var

Archives

En iyiler

sitemde kackisi var?

Top Clicks

October 2009
M T W T F S S
« Aug   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

