Baharatta beklemis tavuk govsu

tavuk govsu by @Benim mutfagim@Turkish Lady Asya.

Merhabalar uzun zamandir yoktum biliyorum ve sizleri cok ozledim artik yavas yavas birseler yapmaya basliyorum

yogun is tepposu ve aile hayati ancak kendi sayfama fazla zaman ayirmami kisitliyordu  ama bundan sonra azda olsa yine haftada bir

bir tarif eklemeye calisicam  herkezicok ozledim..

Yukaridaki yaptigim ve cok deyisik bir tavuk govsu tarifini silerle paylasmak istedim ben bunu yaparken kendi kendime sadece denemek istedim ve inanin sonucu bu kadar iyi beklemiyordum cunki sadece denemek amacla yaptim bizim alis veris merkezlerinde cok deyisik baharatlara rastlamak mumkun clup house nin  cesitli bahartlari var ve tum ulkenin baharatlarini bulmak mumkun ben gecenlerde italyan,mexsika,yunan, arap, baharatlarini aldim her yemek yaptigimda bir deneme yapiyordum..iste bu denemelerin sonucu asgida  tarifinide yazicam belki sizlerde bulabilirseniz ayni baharatlardan  tavsiye ederim..

Malzemeler

6 tane  tavukgovsu kemigi ve derisi cikimis..

1 yemekkasigi italyan baharati

1 yemek kasigi yunan baharatti

1 yemekkasigi mexica baharati

1 yemekkasigi arap baharati

tuz ,kara biber

1 yemekkasigi un

1 yemekkasigi sivi yag

Yapilisi

Tum tavuklarin ustune baharatlari koyun ve bir cay bardagi su ile bir kac saat bu baharatlarin icinde bekletin en az 4 saat  beklemesi lazim

daha sonra yaglanmis tepsinize bu tavuklarive suyunu baharatini  koyun ve firinizda kizarttin tavuklar pistikten sonra kapakli bir cam tabaga yada tencereye tavuklari alin ki yumusak kalsinlar tepside kalan tavuk yagini ve baharat artiklarini kasik ile bir tabaga cikarttin bunu  bir kasik yag ile kavurdugunuz una koyup bir bardak su ile krema yapin  ve tavugun ustune yerken servise cikarttiginiz zaman koyun  afiyet olsun..

0 Responses to “Baharatta beklemis tavuk govsu”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,157,238 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
October 2009
M T W T F S S
« Aug   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

