Seker hamurundan siyah cicekli custard pasta

seker hamuru pasta by you.

Is yerinde yaptigim kizimin arkadasinin  siparis ettigi pasta eflatun zemin uzerine siyah cicekler istemisti  siyah cicekleri zorlandim yaparken cunku seker boyasi cok fazla koymam gerekliydi ve  elimde az biraz seker hamuru vardi hamur birden civik bir hal aldi  buz dolabinda bekletmem gerekli oldu seker hamurunu  ama  daha sonrada pudra sekeri ile acmam gerektiginde pudra sekeri  siyah uzerinde cok cirkin durdu  bayagi ugrastim boyle canli renk olmasi icin.. sonunda oldu ben erken eve geldim kizimin arkadasi saat 4  te gidip pastayi almis  umarim  beyenmislerdir  henuz kendisi ile konusmadim..

siyah  cicek li pasta by you.

ama boyle bir pastayi bizim orda oda benim arkadasim oldugu icin indirimde yapildi arkadasim $45 dolar odedi.. fena deyil  normalde bu boy  ama bir kat daha fazla dugun pastalarimiz var onlar 100 $ dolardan basliyor fiyatlari..

2 Responses to “Seker hamurundan siyah cicekli custard pasta”



Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,163 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
July 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

