Rendelenmis patates li kofte

patatesli kofte by you.

Bu koftenin  biraz  deyisigini daha oncede yayinlamistim yine ayni soslu yapmistim  aslinda orjinalinda sos yok fakat esim kuru kofte yemedigi icin sos yapmak zorunda kaliyorum.bazi yorelerde bu kofteye suriye kofteside deniliyormus bunu asil yapan bir arkadasim suriyeli arkadasindan ogrenmis fakat gecenlerde yemekteyiz programinda gordum sanirim kibris koftesinede patates rendeleniyormus..

Benim yaptigim her iki deyisik tarifte kibris koftesine pek benziyor onun icin ben ne suriye koftesi nede kibris koftesi dedim rendelenmis patatesli kofteyi daha uygun gordum yoksa   cok buyuk sorunla karsilasirdim 🙂

Malzemlerim

1 bas buyuk kuru sogan

4 orta boy patates

250  grm yagsiz  kiyma

1/2 demet maydonoz

kimyon, kara biber kekik ve tuz.

2 dis sarmisak

Sos icin gerekli malzeme

2 yemek kasigi tamek domates salcasi

2 yemek  kasigi biber salcasi( ARZU EDERSENIZ ACI KOYABILIRSINIZ)

1 dis  sarmisak,

Yapilisi

Kiymanin icersine  rendenin ince tarafi ile patatesleri rendeleyin.

sogani, maydonozu,sarmisagi kucuk mutfak rabotunuza alin ve iyicene makinadan gecirin.

kiyaminin icersine ilave edin  tuz,kara biber,kekik, kimyon bahatarflariniza ilave edin ve yogurun istediginiz sekili verin ve kizgin yagda onlu arkali kizarttin  arzu ederseniz benim gibi ister sos ile  servise alin isterseniz marul salatasinin yaninda kuru olarak servise cikarttin  afiyet olsun…

1 Response to “Rendelenmis patates li kofte”


  1. 1 ----HAYATCEMRESİ---- February 23, 2009 at 1235384629UTCC - 4 102009000000Mon, 23 Feb 2009 10:23:49 +000049

    çok nefis bir köfte tarifi,içinde patates olması ilginç olmuş…


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,577 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

