Chicken Tetrazzini

tavuk ve makarna by you.

Tarifini ilk firsatta  size vericem   kiz kardesim hale  linkini bugun yolladi bana

cok sevmis ben yapicam  dedi  ama once ben yaptim  harika bir tad oldu ablasi valla  dene 

esim hayatta makarna ile arasi yok iki dilim yedi  cocuklarda ayni sekilde…

linkini vericem fakat ingilizce daha sonra turkcesini yazicam..

foodnetwork

Eevet turkce tarifimiz elimden geldigi kadar ingilizceden turkcesine cevirmeye calisicam hatam olursa kusura bakmayin

bu tarifi  dedigim gini everyday italian   food networktan aldim

Malmezemeler

Basamel sos icin

3 yemek kasigi tere yagi

1/3 cup un

4 cup sut

1 cup kerama

1 cup tavuk  suyu

1 cay kasigi muskat

tuz ve karabiber

diyer malzemeler

2 yemek kasigi sivi yag yada zeytin yagi

1 yemek kasigi tere yagi

3 tane kemiksiz tavuk govsu(ben uc kullandim)

1 tane buyuk  kuru sogan (en buyuklerinden)

yarim kilo kadar mantar4 dis  sarmisak(asil tarfiinde biraz fazlaydi 6 dis kadardi sarmisak ben biraz azalttim)

1 yemek kasigi kadar taze kekik

ve yarica orjinal tarifte 1 cup beyaz sarap vardi ben onuda cikarttim..arzu eden koyabilir

1 paket yassi fetucune  makarna..

1 cup haslanmis bezelye

2 yemek kasigi dogranmis maydonoz

uzeri icin malzeme

1 cup galate unu ve  iki cup  kadar taze permajan peyniri..

Yapilisi..

Buyuk bir tencerete makarnanizi haslayin bir kenara birakin

baska bir tavada tere yagini  ileva edin  ve tavuklarinizi onlu arkali guzelcene kizartin baska bir yere alin ayni tavaya  tekrar viraz sivi yag ve bir kasik daha tere yagini ilave edin.

soganlari kesin mantarlari kesin kucuk kucuk bu tavada  guzelcene 2-3 dakika  mantarlar suyunu salana ve cekene kadar kizarttin icersinesarmisaklari , tuz ,kara biber ilave edin kizartmis oldugunuz tavuklari ince ince tiftin..

pismis olan sogan ,sarmisak ve mantarli karisima tavuklarida ilave edin bir kenara alin

diyer baska bir tavada tere yagini ilave edin unuda ileve edin ve kavurmaya baslayin sut ve kermayida ileve edip hizla karistira karistira basamel sosunu yapin bu sosu mantarli karisima ilave edelim yanliz dikkat edelim sos fazla sicak olmasin.

makarnalarida ilave edeip  hepsini bir karistiralim buyukce bir cam tepsinize bu karisimi yayalim uzerine galate unu ve rendelenmis peyniri ilave edelim firinda (170 derece turkiye firinlarinda) uzeri kizarana kadar kenarlarindan bolanlar cikana kadar pisirelim afiyet olsun..

makarna

tavuklu makarna

4 Responses to “Chicken Tetrazzini”


  1. 3 Demet February 18, 2009 at 1234954046UTCC - 4 102009000000Wed, 18 Feb 2009 10:47:26 +000026

    Tarifi sabırsızlıkla bekliyorum.

    Sevgiler

    Demet

  2. 4 ozlem February 18, 2009 at 1234997911UTCC - 4 102009000000Wed, 18 Feb 2009 22:58:31 +000031

    goruntusu kadar tadi da guzel sanirim.cup olcusu yerine bardak kullanabilirmiyiz ve bir cup kac bardakdir?
    tskler


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,666 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

