Hediye Nisan Pastam

hediye paketi by you.

Evet Kizimin Arkadasi  Dina nin  pastasi beni bayagi dusundurmustu ilk defa pandispanta kekinden  buyuk bir pasta yapmam gerekliydi  tepsim  hazir  ama elimdeki malzemelere gore pastami yapsam 40 tane yumurta kullanmam gerekicekti bir pastaya buda  cok fazla geldi gozume..

Figen sag olsun gozumu acti  ben matametikten  sifiri  alan bir kisi olarak hic matamatik hesabi yapamam

ama bana yardimci oldu beraber hesap yaptik ve sonunda

becerebildim bendeki  pandispanya olculere gore bir 10 inc  lik kaliba yuvarlak kaliba 5 yumurta girdigine gore 2 cup uc girdigine gore ben bunu ikimisli yapsam dahi bu elimdeki tepsiye   az gelir diye dusundum be yumurta sayisini azalttim  ama un seker  sayisini fazlalastirdim..

bayagida guzel olmus ben icini gormedim kizim ve arkadaslari oyle soylediler ben yimedim  ama yiyenler  cok beyenmisler..

Iste malzemelerim

7 Yumurta

4 cup un

3 cup seker

2 kasik tepeleme kabartma tozu

tepsiye koymak icin yagli kagit ve biraz da yaglanmasi icin yag

Kremesi icin gerekli malzeme

1 Paket  cikolatali puding

1 pakete cikolata

1 kutu krem santi 500 ml sivi olandan

1 litre sut

en sutu icin gerekli malzeme

seker hamuru

Yapilisi

Tepsimizi yaglayip   yagli kagiti koydum firini 350 dereceye ayarladim ve yumurta ile sekeri kopurunceye kadar cirptim makinayi kapadim unu  ve kabartma tozunu ilave ettim spatula ile bu karisima unu yedirdim bir iki kerede makinayi acip kapadim ve unlari tamamen yumrutalara yedirdim tepsiye koyup firinda 30 dakika pisirdim  firindan ciktiktan sonra keki izgara ustune ters cevirip biraktim sogusun  ..

ayni olculeri kullanarak bir tane daha kek yaptim  diyer kekide firina koyup kremsasini hazirladim sutun icersine puding ve cikolatayi koyup koyu bir kerema hazilardim  bendeki puding sekerli oldugu icin seker gerekmedi  cikolatalarda kremsantide sekerli oldugundan  seker kullanmadim kremaya daha sonra  kekleri sogutup ikiye  boldum

kremsanti de koyu bir sekilde haziladim yapmis oldugum cikolatali puding i krem santiye yavas yavas yedirdim bu karisimi her kek arasina cok diklatlicene  surdum ve 4 kat oldu pastamiz  geri kalan kremsantiyede  kekin her tarafina surdum ve keki krem santi ile ince bir tabaka ile kapladim

 seker hamurunu buyukce   oklavam ile actim ve kekin istune kapladim geri kalan kismindan cicekler ve kurdale yapip ustunu susledim..

ve dugun evine kizim goturdu herkez cok beyenmis  yiyenlere afiyet olsun..

5 Responses to “Hediye Nisan Pastam”


  1. 1 fatih August 25, 2008 at 1219682571UTCC - 4 042008000000Mon, 25 Aug 2008 16:42:51 +000051

    Keşke bu güzellikleri de HediyeDenizi.com da satabilsek. Ekrandan karnım doydu 🙂

    Elinize sağlık, kalite görünüyor.

  2. 3 neslihan August 26, 2008 at 1219763916UTCC - 4 032008000000Tue, 26 Aug 2008 15:18:36 +000036

    çok güzel,pek bi şeker,pek bi afilli olmuş.mor kurdelaya bayıldım…ellerinize sağlık…

  3. 4 suzan erkeskin August 28, 2008 at 1219894997UTCC - 4 032008000000Thu, 28 Aug 2008 03:43:17 +000017

    ahh asya’cim ahh su cocuklari buyutsende bir cafe acsan kendine bu kadar emeklerini daha guzel yerlerde degerlendirebilsen ellerine saglik cok guzel olmus nisanlilarada Allah tamamina erdirsin diyorum


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,082 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
August 2008
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

PETITCHEF

Yemek tarifleri

