Helal olsun durumcu sana!!!!!

 
 
            helal olsun dürümcü sana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    

Şişli’deki bir dürümcünün reklam broşüründen harfi harfine aktarılmıştır… ———— ——-

 

 

Diyet, perhiz, rejim gibi faaliyetler hedefte Türk delikanlılarının ve genelde de Türk milletinin devamını engellemek için dış mihraklar tarafından gündeme getirilmiş şuurlu bir düzmecedir. Gaye, eskiden bir koyunu, bir oturuşta götüren dev gibi babayiğit atalarımızı ve tarlada doğum yaptıktan sonra bebeğini kundaklayıp, elde orak tarlada çalışmaya devam eden Türk kadınlarını; kalori hesaplayan, hapşırınca yatağa giren, fitness ve aerobik yapan çıtkırıldım tiplere dönüştürmek ve büyük Türk ırkını Çinliler, Japonlar gibi sıska, zayıf ve sağlıksız bir ırk haline getirmektir.

Feminizm, kadın hakları, çevre şuuru ve eşitlik adı altında Türk kızlarının akılları çelinerek, yemek yapmayı bilmeyen, bizim istikbalimiz olan yavrularını, abuk subuk yiyeceklerle yetiştirecek, damak zevki gelişmemiş, sunta kılıklı diyet bisküvilerini yiyecek sanan bir hale getirmişlerdir.

Ayrıca kör olası dış mihraklar, bu kızlarımıza kebap, soğan, çig köfte vb. lezzetleri yiyen, bardak bardak şalgam suyu içen yigitlerimize hanzo-kıro gibi sıfatlar takmayı öğretmişlerdir.

Ayrıca son yıllarda moda gibi gösterilmeye çalışılan Çin mutfağı diye birşey yoktur. Bu sözde mutfak, acaip zerzevat ile acaip mahlukatın, wog adı verilen bir tencerede yarı pişmiş yarı çiğ olarak hazırlanıp insanlara eziyet olsun diye sopalarla yenmesinden ibaret bir hokkabazlıktır. Sakin kanmayın, sakın yemeyin. Helal değildir!

Unutmayın su uyur, düşman uyumaz!

4 Responses to “Helal olsun durumcu sana!!!!!”


  1. 1 cenq June 24, 2008 at 1214338522UTCC - 4 082008000000Tue, 24 Jun 2008 20:15:22 +000022

    aynen bendende çok büyük bir helal olsun dürümcüye (ayrıca bende şişli de oturuyor ve çalışıyorum adresinide istiyorum dürümcünün gidip birde şahsen teşekkür etmek kucaklamak isterim kendisini)
    her kelimesine katılmakla kalmayıp altına bende imzamı atabilirim bu yazının ayrıca bu sayfalara taşıyanlarada bol teşekkürler.

  2. 2 kelebekli saniyeler (huriye) July 1, 2008 at 1214953322UTCC - 4 112008000000Tue, 01 Jul 2008 23:02:02 +000002

    Merhaba,size etkinlik için davetimi birakiyorum katilmaniz umidiyle,sevgiler.

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,

    MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
    30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben 🙂 yapacağım.

    Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
    Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

    Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

    En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
    Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

  3. 3 zarpandit_gokche July 3, 2008 at 1215076809UTCC - 4 092008000000Thu, 03 Jul 2008 09:20:09 +000009

    hayırlı kandiller..(regaib)
    bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

  4. 4 Nurten July 30, 2008 at 1217454439UTCC - 4 092008000000Wed, 30 Jul 2008 21:47:19 +000019

    Ne desem az kalır bu yazının yanında :)) Yaşasın Yemek Yemeeek!!!


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,163 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
June 2008
M T W T F S S
« May   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

