Hezelnut Chocolate sandwiches(Findikli cikolatali sandevicler)

Bugun sabah samedin  doktor rendevusu vardi erkenden kalktik ofise gittik . Samed rendevusunu beklerkende ben  de vaktimi dergileri karistirmakla geciriyorken elime yine canadian living  dergisi gecti.

 Bu dergide okadar guzel kurabiye tarifleri vardiki anlatamam bir kurabiye yarismasindan en iyi 10 kurabiyenin tarifleri vardi, hele birinci  gelen yani  goz kamastiriciydi. findik ve cikolata yi  cok severim aklima koydum bugun bunu yapmam gerekli diye dusundum  .

Sandra armitage isimli yarismaciya ait bu kurabiye tarifini okudum tarifte hic birsey eksigim  yok diye dusundum evde hersey vardi bu arada samedin rendevusu icin iceri girdik  dergiyi kimse almasin diye yanimda aldim  doktor  dergiyi kaptigimi gorunce cunku biliyor gecen seferde bir baska dergi ile iceri girmistim  hastanede  samedin disleri  de  ameliyat ile alinirken yine elimde dergi vardi 🙂 guldu doktorlarin nedense gozunden hic kacmiyor en ufak detaylar.

 Yinemi elinde bir dergi diye  dalga gecti  dedi bu dergiyede goturmeye  niyetin varmi?

eyer verirseniz  tabi dedim tarihine bakti ooo bu cok eskimis yaa  sen al bunuda  cope gitmekten kurtulsun dedi ve aldim  kosa kosa eve geldim hemen tarifi uygulamaya basladim   sizlerede  en kisa zamanda  soz yazicam..

 

Malzemlerim..

1 1/2 bardak dogranmis ince dilimlenmis findik

2 bardak un

1/3 bardak toz seker

8-g Dr.Oetker vanilla sekeri ( 2 1/4 cay kas.)

1 cay kasigi kabartma tozu

1 bardak tuzsuz oda sicakliginda tereyag

1 yumurta

ICI ICIN:

1 bardak (250mL) Nutella yada , findik ezmesi

1 cay kas. eritilmis tereyag.

1 portakal

USTU ICIN:

1 bardak ( 250 ml) cikolata chips, yada parcalanmis  semisweed  cikolata

1 tatli kasigi tere yagi

ustu icin yarim cay bardagi  findik

Yapilisi

 Blenderinizin icersine unu, findiklari, kabartma tozunu, vanilyayi, koyun bir iki kere karistirin. Daha sonra oda sicakligindaki tere yagini, yumurtayi ilave edin   ve yumusak bir hamur elde edin blenderden aldiginiz hamuru bangonuzun yada  masanizin uzerine alin.

Altina saranrap(strec filim) yayin  ve hamuru icersine koyun sarin, silinbir birsekilde yapin yuvarlak silindir olmasi gerekli.

Bu yaptiginiz hamuru buzlugunuzda bir saat bekletin.Sonra buzlugunuzudan cikarttin ve yagli keyat koydugunuz tepsinize ince dilimlar halinde kurabiyeyi dilimleyin firininizi 180 dereceye (350) ayarlayin ve orta katta 8-10  dakika arasi pisirin  ,dikkat  edin fazla kizarmasi gerekmiyor beyaz  gorunucek..

Pirsirdiginiz kurabiyeleri bangonuzun ustunde sogutun .Icersine nutelle yada findiz ezmesinive birkac damla portakal  suyunu surun.

Diyer kurabiye ile ustunu kapayin sandevic sekilled olmasi gerekli diyer tarafta eritmis oldugunuz cikolataya yine portakal rendesi ve birkac damla portakal suyunu ilave edin ve kurabiyeleriniz batirin ve birakin sogusunlar  ustlerine biraz findik  ile susleyin

afiyet olsun…

 

3 Responses to “Hezelnut Chocolate sandwiches(Findikli cikolatali sandevicler)”


  1. 1 selma June 22, 2008 at 1214166211UTCC - 4 082008000000Sun, 22 Jun 2008 20:23:31 +000031

    insallah tarifi yakinda eklersiniz?

    selamlar selma

  2. 3 aynur October 7, 2008 at 1223393772UTCC - 4 032008000000Tue, 07 Oct 2008 15:36:12 +000012

    selam asya nasılsın kurabiyene bayıldım çikolatalı olması beni ayrıca cezbetti hemen deneyeceğim sağlıkla kal canım bende beklerim


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,090 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
June 2008
M T W T F S S
« May   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

