Sac Kavurma

Uzun zamandir Yapicaktim ama  okdara cok telastan bir turlu yapamadim birde son zamnlarda wordpreste sorun vardi keisnlikle yeni yazi ekleme yapamiyordum evet hastaliklari  cok sukur  evden kovduk birdaha almamamak icinde kapimizi kapadik..

ve sizlere  bana hediye verilen bu sacta ne kadar guzel bir lezzet oldugunu anlatmak istiyorum turkiyede hemen hemen  bir turk evladi yoktur sacta kavurma yememis  olsun   deyilmi herkez yemistir ama benim yaptigim bu karisik kavurma ben ilk turkiye ziyaretinde izmirde yaylaya ciktigimizda abim tarafindan yapilmisti kurban bayraminin arkasindan  rahmetli annem benim icin cigerlerini saklamisti ben cok severdim bobrek,ciger, ve et kavurmasini limonlu taze soganli.ve domatesli..

evet ozamndan beri birdaha  sacta kavurma yemek nasip olmadi takii gecen aylarda bana hediye  sac gelene kadar  artik daima mutfagimin bas taci oldu nezaman bir kavurma olucak  tava kullanmam 🙂

bu sefer olcu yazmiyacagim cunku olcu kullanmadim tum etleri goz karari koydum ama  daha cok et vardi icinde sizde goz karari yapabilirisiniz  yaninda pide ekmegi ve biraz biber ile

Malzemeler

ciger

bobrek

kuzu eti

taze sogan

 2 domates

kizartmalik yag

 biber

limon..

kara biber

kirmizi biber

tuz

Yapilisi

oncelile tum etleri kavurmalik keselim ciger ve bobrekleride ayni sekilde keselim saci kizdiralim icersine yagi koyalim etleri kavuralim kucuk kucuk kestigimiz  biber taze sogani ve domatesleride icersine alip kavuralim  kirmizi biber kara biber ve tuzunuda ilave edip pide ekmegine durum yapip icersine ister domates ister biber sogan koyup servise alalim afiyet olsun..

4 Responses to “Sac Kavurma”


  1. 2 defne-yapragi February 3, 2008 at 1202060626UTCC - 4 052008000000Sun, 03 Feb 2008 17:43:46 +000046

    Sevgili Asya
    hmm… enfes görnüyor canim ellerine saglik.

    Sevgiyle kal
    Emine

  2. 3 anneminkiziyim,ayse February 7, 2008 at 1202420231UTCC - 4 092008000000Thu, 07 Feb 2008 21:37:11 +000011

    Canim Asya ellerine saglik, sac kavurmanin görüntüsü harika, birde üzerine muzlu kekein cok güzel gitmis, görüsmek üzere, sevgiler…


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,082 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
January 2008
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

