Yedi baharatli misir pilavi

Ben daima pirincimi  thai pirinci kulaniyorum jasmine white scented rice  olucak yasemin kokulu princ bundan birkac yil once misirli bir arkadasimin evinde yemistim bu pilavi bizde pilav cok tuketiliyor ve her yemegin yaninda beyaz pilav olucak ben cok fazla beyaz pilav hastasi deyilim onun icin ara sira pilava renk gelsin tad gelsin diye deyisik pilavlar yapmaya  calisiyorum..

Malzemem

1 yemek kasigi 7 baharat(baharatcilardan yedi baharat derseniz yada avrupa veya amerikadaysaniz arap dukkanlarindan bulabilirisiniz)

1 cay kasigi zencefil

1 su bardagi kiyma

1 kuru sogan

1cay bardagi karisik sebze garnituru (bezelye ve havuc)

2 bucuk bardak pirinc(uc kere soguk suda yikanmis olucak)

3 bardak su sicak su

2 yemek kasigi tere yagi

arzuya gore tuz karabiber

Yapilisi

Tere yagin icersine soganlari kucuk kucuk dogradim kavurmaya basladim kiymami ilave edip tamamen kiyma ve sogani kavurdumbu arada sebzeyi ilave ettim baharatlarimi koydum tuzunu karabiberini ilave ettim yikanmis princleirmide ilave edip kavurmaya basladim hepsini  uc kere dondure dondure teplon tencederede cevirdim sicak suyu ilave edip birkre kaynattiktan sonra atesin altini en dusuk ayara getirip tamenen kistim ve demlendire demledire pilavimi pisirdim

afiyet olsun..

0 Responses to “Yedi baharatli misir pilavi”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,877 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

September 2007
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

PETITCHEF

Yemek tarifleri

