Deli ve cilgin patateskizartmasi :) :)(crazy fry)

Bu patates kizartmasi normal size da 3$ dolara satiyorlar fast edies  te gecen gun parka giderken babamiz cocuklara almis5 tane normal size 15 dolara dedim sen delisin gercekten ben cocuklara evde yaparim daha guzelini daha temizini ne tur yag kulaniyorlar nerden biliyorsun netur et kulaniyorlar sakin bir daha alma

bugun okullarin acilmasinin ilk gunu serdar okuldan gelir gelmez anne hadi fast edies  e gidelim  demeye basladi valla oglum inan  simdi  bir yere cikamam ben  sana fast edies olurum dedim birguzel agizlara laik bir deli patates kizartmasi yaptim 🙂 🙂

 benim patatesim daha cok beyenildi zate daha onceleride yapiyordum ama uzun zamandir yapmamistim cocuklar ozlemisler gerci enes biraz pimpirik herseyi beyenmez onun icin gravisini fazla koyu yapmadim..

Malzemeler.

olcu olarak yazmiyorum cunku benim olcum 5 kisilik cok fazla gelir siz kendiniz ayarlayabilirisniz..

kizarmis patates

rendelenmis mozzeralla

kavrulmus baharatli kiyma ( TACO BAHARATI VARSA GUZEL OLUR)

ustune biraz domates ve taze sogan

ve grayvi…

Yapilisi

Kizarmis patatesleri tabaga alalim ustune kavrulmus kiyma ve garayvi yi dokun rendelenmis peynirleri koyun uzerine domates ve taze soganlarlarla susleyin afiyet olsun…

Grayvinin yapilisi

1 yemek kasigi un

1 yemek kasigi nisajta

un ve nisajtayi kavurun uzerine biraz su  ilave edin ve daima karistirin ki top top olmasin  arzu ederseniz bunu tavuk yada et suyu ile yaparsaniz cokdaha lezzetli olur..

1 Response to “Deli ve cilgin patateskizartmasi :) :)(crazy fry)”


  1. 1 zerrin - misss September 6, 2007 at 1189065756UTCC - 4 082007000000Thu, 06 Sep 2007 08:02:36 +000036

    Bu deli patates kızartması pek güzel. Adıda öyle :))

    Evde yapılan kadar lezzetlisi varmı zaten…

    Ellerinize sağlık…

    sevgiler…


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,082 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
September 2007
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

PETITCHEF

Yemek tarifleri

