Archive for August 30th, 2007

Kusbasi etli patlican sarma

Malzemeler

1 bas kuru sogan

2 tane patates

2 tane yesil uzun biber

1/2 kirmizi biber

3yemek kasigi salca(1kasikbiber olucak)

350 grm kemiksiz  kus basi et(kuzuda olabilir)

3 tane buyuk domates

1 kilo patlican

kizartmak icin sivi yag,tuz, karabiber,kirmizi biber ve kekik

Yapilisi

Etleri kucuk bir tencerede suyunu cekene kadar biraz su ile haslayalim suyunu cektikten sonra icine 2 kasik yag koyup sogani koyalim ve kavuralim sogan ile eti

ben bu arada tuzunu karabiberi ve keki koyuyorum soganlar biraz kavrulduktan sonra biberleride ilave ediyorum

bu esnada baska bir tavada kucuk kucuk kestigim patatesleri kizarttiyorum kizarmis olan patatesleride etlerin icersine ilavediyorum domateslerinidekoyup hepsini bir kavuruyorum

ic malzemem hazir olduktan sonra uzun uzun kizartigim patlicanlara sariyorum  kurdan ile bagliyorum bunlari tepsinin icersine aliyorum ve uc yemek kasigi salcayi su ile sulandirip sardigim patlicanlarin uzerine koyup firina  175 derecede 25 dakika  daha pisirip arzu ederseniz ustu acik  pisirebilirsiniz daha sonra pilavin yaninda servise alabilirisniz afiyet olsun..


Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,166,873 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
August 2007
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri