Kremali revani

kramali revani

Dun esim aksam ustu arayip bana aksama bir arkadasa ziyarete gidecegiz deyince elimiz bos gitmesin bir serbetli tatli yapayim dedim aklima evde olan malzemelerim ile iki tatli geldi bir kalbura basti ikincisi revani kalbura basti gozume yemedi cocuklarlar birde yeni makinalar geldi onlarin derdi derken bosverdim dedim ravaniyi yapayim koyuldum revani yapmaya  revanim pisti bu arada msn  de yengem  ve ablamin kizi ile daldik sohbete revaniyi cikarttim ustu pek beyaz geldi gozume  hadi dedim biraz ustunu acayim firinin bu sefer tabi ben 2 dakika bakmayinca malesef ustu biraz kararmis geldi gozume  uff yaaa olurmu bu simdi ne yapicam derken

sule  sagolsun teyze ustune krema yap deyince okey valla iyifir dedim evde nasil olsa hersey var tek kremsanti haricinde olsun bir kosu onuda alir gelirim diye dusundum nasil olsa araba kapida cocuklari abilerine hayatta yapmam ve yapmadigim sey biraktim 

hemen bakkala acele acele aldim geldim kremsantiyi  ve kremasinida yaptim  ee bu sefer aklima antep fistigi  geldi o yok hadi dedim onuda esim geldikten sonra cikarkene aliriz  diye dusundum hatta ve hatta hem serbetli hemde kremali baya agir olucak diye dusundum ama mecburiyetten  artik boyle olucak dedim

arkadasa goturdugumde evi cok kalabalik misafirleri coktu bende fazla goturmedim hatta esim ustundeki muhallebeyi gorunce bosver hic goturme bile dedi bende fistik ile susleyince biraz gorunusu guzel gozuktu hatta bayagi arabada tartisti bosver onlar lunbanli tatlinin alasini bilirler senin tatlini beyenmez bile dedi aksam ustu arkadas az diye kimseye cikartmamisti ya kendiside tatmadi

 bugun sabah sabah telefon acti dun gece kalkmis bir tane yemis cok hosune gitmis  eside ise goturmus benimkisi  beyenmedi alip goturmedi ustunde krema var diye  ayni yerde calisiyorlar cok merak ediyorum benimkisi gorunce ne dicek acaba 🙂 😉

   iste yapilisi  ve malzemelerim..

Malzemlerim

1 su bardagi sivi yag

1 su bardagi irmik

1 su bardagi yogurd

1 su bardagi hindistan cevizi

1 su bardagi un

5 yumurta

1 su bardagi seker

2 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

serbeti icin malzeme

3 su bardagi su

2 su bardagi seker

Krema icin malzeme

3 corba kasigi misir nisasta

1. bucuk corba kasi un

5 corba kasigi seker

1 litre sut

1 cay bardagi hindistan cevizi

1 paket krem santi toz

uzerin icin sulemek icin  antep fistigi

Yapilisi

seker ve yumurtalar kopurunceye kadar cirpilinir sivi yag, yogurd, hindistan cevizi, un, irmik, kabartma tozu vanilya eklenir mixserde 10 dakika daha cirpilinir icersine arzuya gore isterseniz cevizde ilave edebilirsiniz bende cok az vardi koydum daha sonra yaglanmis tepsiye dokup onceden isittiginiz firana 350( 180) derecede 25 dakika pisirin yanliz dikkat edin ustu benimkisi gibi olmasin 😉

tepsiniz firina koyarken ayni anda serbetini hazirlayin  serbeti pistikten sonra buz dolabinba koyunki sogusun

tepsiniz cikti ve  hemn serbetini ilave ettiniz bangonun uzerinde birakin sogusun ayni anda baska bir tencerede keramayi hazirlayin ve kremayi sicakken revaninin uzerine dokun

buzdolabinda  kesmedne once tamenen sogumaya birakin afiyet olsun

revani

5 Responses to “Kremali revani”


  1. 1 pervin August 1, 2007 at 1186008980UTCC - 4 102007000000Wed, 01 Aug 2007 22:56:20 +000020

    ellerinize sğlık tatlınız bütün yemeleriniz çok güzel sitenizi bir senedir takip ediyorum çok beyeniyorum bazen yorum yazıyorum okuyormusunuz bilmiyorum buyrun sizde benim misafirim olun sevgiyle kalın… http://tahtakasik.blogspot.com/

  2. 2 Kevser August 2, 2007 at 1186022393UTCC - 4 022007000000Thu, 02 Aug 2007 02:39:53 +000053

    Selam Asya,
    sen bosver esinin dediklerine bakma kendi yolundan sasma, baksana arkadasinin hosuna gitmis revani, ellerine saglik. Sizi sürekli izliyorum, ic acici resimlerle güzel tarifleriniz birlesince harika mamalar ortaya cikariyorsunuz. Maasallah elinizden hersey geliyor, birde 4 cocugunuz olmasina ragmen. Ben hem is hem ev birde cocuk derken bile zorlaniyorum yalan degil. Bu yil size de Türkiye tatili yok galiba, biz kaldik soguk Almanya’larda, hayirlisi bir daha ki seneye hep beraber insallah. Tekrar görüselim bende beklerim ziyaretime gelin, selamlar. Kevser

  3. 3 Gamzeli August 3, 2007 at 1186136244UTCC - 4 102007000000Fri, 03 Aug 2007 10:17:24 +000024

    Hakikaten çok süper görünüyor ve süsü de gayet hoş olmuş…Ellerine sağlık…Eşinde bir daha görünüşüne aldanmaz sanırım :))

  4. 4 tulay August 3, 2007 at 1186147404UTCC - 4 012007000000Fri, 03 Aug 2007 13:23:24 +000024

    Merhaba,

    Gulos’ta gorup geldim, gercekten gezidigim en iyi yemek bloglarindan biri burasi.. Muhtesem yemekler var, bayagi bir arsiv taramasi yaptim, bayagi keyif aldim..

    Eskiden bende maharetliydim aksamlari davetler, ramazalarda iftar misfirim hic eksik olmazdi, cocuklardan sonra dunyanin en tembel insani oldum, hazir yemenin yollarini arar oldum..

    bu arada ufakliklar ikiz mi??

  5. 5 akdenizkizi September 14, 2011 at 1315992392UTCC - 4 092011000000Wed, 14 Sep 2011 09:26:32 +000032

    merhaba, bu beylere akıl sır ermiyor…bence nefis bir görüntü olmuş…kelebek olup konasım geldi ….ellerinize sağlık…yazının sonunda eşiniz acaba iş yerinde görünce ne yaptı tatlıyı?


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,157,238 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
August 2007
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

