Yurdumuzun Yenilebilir Otlari 5.ci 10 Durak

semizotuyemegi5nm.jpg51. Mersinden katilan ve PEMBELININ isimli sitesinde bizler icin hazirladigi SEMIZOTU yemegini sunan sevgili nazife hafta sonu yogunlugundan daha once yayinladigi vitamin deposu bir tarifi bizlere sunuyor. Cok guzel bir tarif ben bu tarife bayilirim, ellerine saglik Nazifecim..

corba.jpg52. Sevgili SAFRAN biraz gec oldu diye tarifini yayinlamakdan vazgecmis fakat biz yinede SAFRAN’in sitesinin linkini veriyoruz eger bir tarif gonderirse bu siralamada yer alacagini bilmesini istiyorum.. Evet safran bizlere cok guzel bir corba tarifi gondermis , benim icin cok iyi oldu  PAZILI YESIL MERCIMEKLI CORBA yi bizimkilerde cok sevecekler…Sevgiler Safran..

labada-sarmasi.jpg53. Sevgili Munevver Istanbuldan katiliyor ve sitesi NANE LIMON herzaman lezzetli yemeklerini bizlerle paylasiyor. Munevver bu defa cok ilginc bir dolma hazirlamis LABADA SARMASI ellerinize saglik .. Cok tesekkurler..

yumurtasepeti_iborek1.jpg54. Sevgili aslinin evine Istanbula geciyoruz, YUMURTA SEPETI isimli sitesinde bizler icin lezzetli ISPANAKLI BOREK hazirlamis, gercekden vazgecemedigimiz ve her zaman aninda hazirlanabilecek bir tarifimiz. Asliya bu guzel tarif icin tesekkur edip yolumuza devam ediyoruz..

aintabsofrasi_isirgan_cayi.jpgaintabsofrasi_isirgan_salata3.jpgaintabsofrasi_isirgan_yumurta.jpg55.  Antep tarafina dogru yol aldigimizda NAILE bizler icin ISIRGAN OTLU cesitler hazirlamis, ISIRGAN OTU CAYI, ISIRGAN OTU YUMURTALI, ISIRGAN OTU SALATASI, valla bravo isirgan otu salatasini nasil yediniz ? Agizlarmiz dalanmiyormu? 🙂 Sevgiler..

pratikbayanlar_tomara.jpg56. Pratik Bayanlar sitesi sahibesi bizler icin cok farkli bir tarif hazirlamis, ben ilk defa ismini duyuyorum gercekden. Tomara (tomar veya somar olarak da adlandırılır) Karadeniz Bölgesinde bahar aylarında yetişen, yaprakları ve sap kısımları biraz tüylü, küçük mor çiçekler açan bir bitkiymis . Bu degisik lezzet i bizlere hazirladigi icin Pratik Bayanlar sitesi sahibesine tesekkur ediyoruz ..

ispanak-salatasi.jpg57. Amerikaya rotamizi cevirip Cok guzel bir sehire gidiyoruz fakat sicak bir  sehir, ARIZONA. Sevgili Umran bizler icin sicak havada her zaman lezzetli bir tarif ile bizleri karsiliyor. Ben hemen bir ayran rica edecegim 🙂 KOZLENMIS PATLICAN ve BIBERLI ISPANAK SALATASI hazirlamis. Cok tesekkurler Umran fazla sicaklarda kalma diyoruz ve yolumuza devam ediyoruz…

borek.jpgtirsik-corbasi.jpg58.  Sevgili Rabia yine sicak bir sehrimizden Gaziantepden fakat tarifi Tırşık ; daha çok Kahraman Maraş ve Osmaniye taraflarında çorbası yapılan bir bitki ile katiliyor bu bitkiyi taze iken yemek gerektigini belirtmis…..ve yaninda KORMEN OTLU BOREK   evet Rabiaya bu iki tarif icin tesekkurler..

ispanakpastasigo3.jpg59.  Gaziantepden sonra Istanbulda Leziz’in evine davetliyiz. ISPANAK PASTASI ile bizleri karsilayan Sevgili Ozleme cok tesekkur ediyoruz, cok farkli sekilde bir sunum vermis.  Cok tesekkurler Ozlem..

dereotlu-pogaca.jpg60. Evettt yine bir on’un son tarifine geldik.  Sitesinde daha onceden yayinladigini bana bildiren kardesim Hale cok guzel bir pogaca yapmis bizlere gondermis. DEREOTLU POGACA ile sofrasinda bu aksam bizleri konuk ediyor. Tesekkuler, benim oglanlar bayilacak bunlara…

Editor Notlari: Butun maillarda bana kolaylik olmasi dileklerini gonderen tum dostlarimiza ayrica tesekkur ediyorum. Hepimizde heycanliydik fakat heyecanlarimiz azda olsa gitti sayilir degilmi? Ben dun iyi uyudugum icin pek yorgun degilim, hadi o zaman yolumuza devam edelim, sirada …..

2 Responses to “Yurdumuzun Yenilebilir Otlari 5.ci 10 Durak”


  1. 1 Münevver March 19, 2007 at 1174338063UTCC - 4 092007000000Mon, 19 Mar 2007 21:01:03 +000003

    Asya ve Hale ikinize de teşekkürler,emeğiniz için.Kolay gelsin…
    Kardeş olduğunuzu da bu vesile ile öğrenmiş oldum.
    Sevgiyle,Nane Limon

  2. 2 Safran March 20, 2007 at 1174381192UTCC - 4 082007000000Tue, 20 Mar 2007 08:59:52 +000052

    Asyacım geç saatlerde katılabildim etkinliğe ama katılabildiğime sevindim, senin ve sevgili kardeşinin ellerine sağlık, çok güzel yürütüyorsunuz etkinliği, sevgiler:)

    Safran


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,599 Hits

Neler var

Archives

En iyiler

sitemde kackisi var?

Top Clicks

March 2007
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

