Peynirli kucuk kanepeler

Kanepelerimi cok cesitli yaptim iclerini bazilarina ispanakli peynir, bazilarina peynirli mantarve soganli , bazilarinada kuru domatesli ve bazilari enginarli

bunlarin hazirlanisi biraz zahmetli oldu ama eyer kendinizi ayarlarsaniz once birtur yapar bitiri  daha sonra diyerine gecebilirsiniz  ve ben bunlari buzlugumda dondurdur ikigun inceden hazirladim misafirim gelecegi icin onceden yaptim  daha sonra buzluktan cikarttim ve hemen firina attim iste karsinizda kucuk ordev kanapeler bunlar onceden  asil main tatlilara gecmeden once misafirlerime cikarttim cok mennun kaldilar kimisi mantarli peynir beyendi kimisi ispanaka yemegenler enginalri hosuna gitti boylelikle herkez kanepelerden tatmis oldu

Malzemelerim

2 kutu miflow hamuru( bizim kutularda 4 tane varyani hepsi 8 taneden hazirlandi)

mantarli olan icin malzeme

1 konserve mantar

1/2 kuru sogan

4 tane kuru domates

arzu ettiginiz baharatlardan benim kulandiklarim

cajun,sarmisak tozu, kara biber, tuzve cok az kimyon

feta peyniri(beyez peynir yada cokelek olabilir) cheddar  sari peynir

enginarli olan ic

1 kutu enginar gobegi

beyaz peynir ceddar peynir biraz mozeralla

ispanakli olan  icim

2 su bardagi ispanak  haslanmis biraz olucak

yine beyaz peynir,

 yapilisi

kuu domatesleri sicak suda biraz beklettip daha sonra onlari cikarttim yumusak olduklarindan emin olduktan sonra

sogani kucuk kucuk dograyip cok az yagli bir tavada kavurdum mantarlarida koyup iyicene kavurdum icine baharatlarini da koydum ve pistikten sonra bunlari blenderima alip bir kac kere blenderda cevirdim fazla krem gibi yapmadim mantarlar biraz iri iri kalicak sogutup icine rendelenmis ceddar sari peynirden ve beyaz peynirleri karistirdim bu karisimi dolaba koyup  diyer karisimlarimi yapmaya basladim

sira halinde ispanakli peyniride yapip dolaba koydum

ayni sekilde peynirli enginarimida  enginar gobeklerini de konserveden kullandim ve bunlarida makina biraz ezip peynir ile karistirdim

tum iclerimin icersine beyaz peynirden bazilarina ceddar  peynirinden bazilarina arasina  evde vardi mozerella  koydum ve bunlari hazirladiktan sonra miflow hamurumu seritler halinde iclerini koyup yuvarladim ve onlari ufak ufak kestim bazilarina cay bardaginin arkasi ile kesip yarim aylar yaptim ki hangisinde hangi iclerimi koydugunu anlamak icin bazilarinda ucgen ucgen yaptim

sizlerde cesitli sekiller verebilirisiniz afiyet oldun benim misafirlerim cok beyendiler sizlerde deneye bilirsiniz.

2 Responses to “Peynirli kucuk kanepeler”


  1. 1 Nukhet December 24, 2006 at 1166957557UTCC - 4 102006000000Sun, 24 Dec 2006 10:52:37 +000037

    Merhaba

    Bloglar arasi dolanirken Dubaiden taaa sizin oralara kadar uzanivermisim, Sizin mutfaginiza misafir olmusum, pek bir hosnut kalmisim. Ellerinize saglik kanepeler cok hos gozukuyor. Bana hemen yilbasi aksami yapilabilirler seklinde bir fikir verdi. Hemen linkinizi siteme ekliyorum. Sizi de beklerim kimbilir siz de yeni fikirler edinirsiniz. Aaa bu arada biraz kendimden de bahsedeyim. 3 aydir Dubaide yasiyoruz 2 kizim ve esimle. Yeni bir yere alismaya calisiyoruz. Ve ben de yeni bir ise. Ama bu bloglar sayesinde gurbetlerde olmanin yalnizligi gidiveriyor birdenbire. Kizlarimin sayfalarina da beklerim. http://www.defnekuzusu.blogspot.com
    http://ezgidora.eremdora.com

    Sevgiler
    Nukhet

  2. 2 Hadiye June 1, 2010 at 1275396907UTCC - 4 122010000000Tue, 01 Jun 2010 12:55:07 +000007

    Selam Asyayusof,

    Yine döktürmüşsün.Hayranım sana becerikli arkadaşım.Ellerine sağlık.Görüntü nefis.

    Sevgiler*


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,082 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
December 2006
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

PETITCHEF

Yemek tarifleri

