Kiymali,patatesli ve mantarli altust boregi

Bu boregi gecen gun evde yemegim oldugu halde  birgun oncesinin yemegiydi tabi dedim yinede yapicam sanki icinde bir his vardi herkez yicekmis gibi geldi ve gercektende yemekmalesef yine  yenmedi bir tepsi borek bitiverdi encokta hosuma giden esim surat asa asa yedi once ben borek yemem ama dunden kalan yemegide yemem demesine alris bile etmeden valla ister ye ister yeme iste bugun bunlar var dedim ve iyikede demisim bir buyuk ayran ile bir tepsi borek bitiverdi benim esim borek  i yemekten saymaz illa aksamda pilavi ve sulu yemegi olucak..

Malzemelerim

1 kutu filo yufka

2 yumurta

1 su bardagi yogurt

1 su bardagi sut

ici icin gerekli malzemem

250 grm kiyma

1 kutu mantar

1/2 demet maydonoz

1 sogan

1 domates

arzuya gore tuz, kara biber, ve kirmizi biber

Yapilisi

yogurt ,sut ve yumurtalar derince bir kaseye koyduktan sonra onlari guzelcen cirptim ve bu karisimi her yufkanin icersine surdum bir kutu yufkada 20 adet var ve 10 tane olana kadar bi islemi yaptim ve tam ortasina  geldiginde tavadakavurdugum sogan,maydonoz domatesli kiymamin icersine mantari ve bahartlarini koyduktan sonra 10. yufkanin icersine bosalttim ve yine ayni ilsemleri yaparak tum yufkalari ust ustte koydum ve uzerine geride kalan harcimi bosalttim onlari kestim kareler halinde onceden isitilmis firinimda pisirdim yaninda ayran ile sicak sicak servis yaptim afiyet olsun sizde yapin..

1 Response to “Kiymali,patatesli ve mantarli altust boregi”


  1. 1 selen April 6, 2007 at 1175893712UTCC - 4 092007000000Fri, 06 Apr 2007 21:08:32 +000032

    Merhabalar.Sitenize arasira bakiyorum.Gercekten tarifleriniz ve fotograflariniz cok guzel ve bir okadar da istah acici.Yalniz benim ufak bir elestirim olacak.Bunu da sitenizi guzellestirmeniz adina kabul edin lutfen.Bircok yazım hatanız var.Ayrıca noktalama hic kullanmıyorsunuz.Eminim bunlara dikkat ederseniz,cok daha guzel bir siteye sahip olucaksinız.


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,482 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

November 2006
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

