Krem santi ruyasi cilek

 Gecen gun iftardan sonra arkadaslar kahveye gelicegini soyleyince elim ayagim dolasti  onlar bilirler benim nekadar bu konuda titiz oldugumu oncede haber vermeleri gerelktiginide bilirler  taa  enson ana kadar haber vermek istemisler cunku iftarda malum herkez cok yiyor ve benim haberli olunca muhakak birseyler yapacagimida biliyorla biz haber vermeyelimde bu hatun bize birsey cikartmasin demisler ve tam iftardan 1/2 saat once tel actilar biz geliyoruz  diye ve ustune ustelik yanlarinda misafirde geliyor ki benim evime hic gelmemis birisi  bende acilen  evde olan neyim varsa goz attim iki tane pandispanya hamuru hazirladim  ustteki keki yaptim  nasilmi

Pandispanya

2/3 bardak un

1/2 tatli kasigi kabartma tozu

Bir tutam tuz

6 yemek kasigi (85 gm) oda sicakliginda tereyag

1/2 bardak seker

1 yumurta

Vanilya

1/4 bardak sut

bu olculer tek birtane pandispanya icin ben bu olcuden ikitane yaptim  ve arasina

ici icin olan malzemem

1 bardak yikanmis ayiklanmis cilek

1 tup hazir sikmali krem santi

ve bir paket cilekjellosu

Yapilisi

oncelikle iki ayri  kelepceli kek kalibinda pandispanyalri firina koyup pisirdim daha sonra arasina  yaptigim jellonun yarini koydum ve krem santi sIKTIM arasina biraz cilek serpistirdim  ikinci kat pandispanyaida koyup ustune yine cilekleri siralayip aralarina krem santi sIKIP biraz  cileklerin ustune jelo koyup buz dolabina koydum bir saat sonra servize hazirdi.

afiyet olsun..

0 Responses to “Krem santi ruyasi cilek”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,482 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

October 2006
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

