Harisa( samiyadan gelen guzel tad)

Harise yi bir lubnanli arkadasim yapti banada gelirken getirdi gecen gun iftar icin davet etmistim  sag olsun tatliyida getirmis ben bu tatliyi cok severim  aslinda bildigim sambali  ama birazcik daha deyisik bu   ve arkadasim  herseyi goz karari yapar  benim icin olcup yeniden bir tatli yapti sag olsun ve olculeri bana verdi bende aynen  onun  soyledigi olculeri simdi yapiyorum bu resim onunkisi benimkinide yapinca altina ekliyecegim  sizlerede  tarifi yaziyorum

Malzemelerim

surubu icin

3 su seker

2 su bardagi su

1 tatli kasigi gul suyu

birkac damla limon suyu

HARISE icin

2 su bardagi irmik

1/2 su bardagi tere yagi

1 paket bakin powder

1 su bardagi yogurd

yarim  su bardagi yukaridaki serbetten

uzeri icin biraz hindistan cevizi ve badem

Yapilisi buyuk ve cukur bir yere  irmigi  bakin powderi tere yagini yogurd du koyun eliniz ile karistirmaya baslayin ve suruptan ilave edin daha sonra  tepsinizin icersine bu karisimi koyun karisim cok sivi olmuyacak  cokta kati olmuyacak birsekilde olmali daha sonra uzerine bademleri siralayin ve biraz hindistan cevizini  uzerine gezdirin ve firina  koyun  ara sira goz atin ki yanmasin uzeri ve kenarlari pistiktan sonra zate   icide pismis demektir  ve  onceden hazirladiginiz  surubu  uzerine ortucek kadar dokun ve birakin birkac saat  surup icine ceksin  daha sonra   dilimleyip servis edin  afiyet olsun..

0 Responses to “Harisa( samiyadan gelen guzel tad)”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,877 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

October 2006
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

