Doner

iskender kebab

Kac gundur esim bu yemegi konusuyordu  illa turkiyeden gelince bir kere yapmistim tadi damaginda kalmis bana tutturdu yine yap diye  evde bir paket bayat pide ekmegide  vardi   onlari en guzel bu sekidle degerleniriyorum cok guzel ve lezzetli oluyor  deneyin ..

Malzemelerim..

 1 kisilik

2 tane  ufak boy pide

2 yemek kasigi tere yagi

1 kase dolusu ince ince kiyilmis et,(benim buzlukta vardi buzlu iken ince ince kiydim)

2 tane cekirdegi alinmis ve soyulmus kirmizi domates

1 kepce yemek kepcesi ile (yogurdtu sevenler icin ben cok severim)

2 yemek kasigi  sivi yag

Yapilisi

oncelikle  ince ince  buzluktan cikarttigim etten dililler halinde kesmeye calistim ayni doner eti gibi olucak

bunlari bir tepsiye koyup buzlu halde kizgin firina bir yemek kasigi sivi yag ile kizarttim  arada tepsiyi cikarttip kasik ile karistirdim ki hepsi ayni esit dercede kizarsin

 diyer yanda tavaya tereyagini koydum ve pideleri ufak ufak baklava seklinde kestim bunlari tavada tere yaginda kizarttim   bir yandan cekirdekleri cikmis ve soyulmus  domatesleride  robottan gecirdim iyicene pure haline getirdim  diyer kalan bir kasik sivi yagida  bu sosun icersine koyup 20 dakika ateste pisirdim biraz tuzunuda ilave ettim  tavadaki pidelerimi servis tabegina aldim uzerine firindan sicak iken cikan etlerini koydum ve ustune sosunuda ilave edip tam uzerine yogurttunu da koyup iftarda servis yaptim hep cok basit zaman almiyor  hepsinin zaman ayarla misinida ona gore yaptim etler tam kizartmaya yuz tutmusken pidelerimi kizarttim  sosumuda  yapmistim   toplam zamani 10 dakika  tutmuyor toplam

afiyet olsun

2 Responses to “Doner”


  1. 1 Ebru September 30, 2006 at 1159643071UTCC - 4 072006000000Sat, 30 Sep 2006 19:04:31 +000031

    Sevgili Asya iskender nefis görünüyor gerçi burada canımız istediğinde gidipkebapçıda yiyoruz ama sizin öyle bir şansınız varmı bilmiyorum. Ellerine sağlık sevgiler Ebru

  2. 2 fatma October 18, 2006 at 1161169507UTCC - 4 112006000000Wed, 18 Oct 2006 11:05:07 +000007

    selamlar oncelikle basarilar dilerim Asyacim,
    inan cok seviyorum bu nefis yemegi,bu aksam iftara yapacam insallah cok harikasin kolayliklar dilerim herkese mutfakta esselam…


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,157,238 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
September 2006
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

