iftar soframiz

pirinc  corbasi

Bugunki iftar soframiza  princli sebzeli ve etli corba ile basladik

Malzemlerim

1 su bardagi dunden kalmis princ  pilavim

1/2 su bardagi karisik sebzem,bezelye,havuc,patetes

 yine bir parca kuzu eti ince kiyilmis

2 yemek kasigi salca

2 yemek kasigi sivi yag

arzuya gore tuz ,karabiber ve limon

Yapilisi..

oncelikle salcayi tencerey koydum yagda biraz kavurdum ve uzerine  uc su bardagi soguk su doktum daha sonra pirinc pilavini sebzeleri ve eti koyup agir ateste pisirdim  pisince  ustune kara biberini limonunu koyup servise cikarttim..

afiyet olsun

havuclu lahana salatisina yaptigim mayonezli veyogurtlu sos harika oldu

Malzemelerim

2 su bardagi kiyilmis lahana

1 tane rendelenmis havuc

2 yemek kasigi mayonoz

2 yemek kasigi yogurt

1 sarmisak

tuz kara biber

3yemek kasigi zeytin yagi

biraz limon damlasi ve biraz elma sirkesi

Yapilisi

oncelikle mayonozi yogurt ve sarmisak ile karistirdim daha sonra lahanalri ve havuclari

karistirdim uzerine yagini ve moyonezli,yogurtlu sosunu koyup karistirdim sirke limon ve zeytin yaginida koyup uzerine tuzunu karabiberine koyduktan sonra servise cikarttim

afiyet olsun..

kuzu etli nohut  ana yemek olarak vardi

Malzemlerim

2 su bardagi haslanmis nohut

1 bas buyuk kuru sogan

250 grm  kemikli yada kemiksiz kuzu eti haslanmis

3 yemek kasigi salca

1/2 cay bardagi sivi yag

Yapilisi

oncelikle  yagi ve sogani bir tencerede kavuralim daha sonra etleride ilave edip hepsini kavuralim salcasini koyup hepsini brkac kere kavurduktan sonra uzerine ilik su dokup  nohutlari koyup orta hararetli ateste pisirelim pistikten sonra servise alalim afiyet olsun..

Yaninda  sehriyeli ve tere yagli pilavimiz veee  sondada

brokolli ve rendelenmis kasar peynirinden sardigim tavuk govusleri vardi

afiyet olsun sitemde bunlarin tariflerini bulabilirsiniz  bulamazsaniz  bana yazin..

tatli olarkta  asgidaki kabak tatlimiz vardi..

herkeze afiyet olsun..

0 Responses to “iftar soframiz”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,157,238 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
September 2006
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

