Kuzu guvec

 

Kuzu buyuk bacagi  buyuk gelince ikiye boldum bizim gibi bir aile icin bayagi buyuktu aslinda bu yemegi kalabalikla yiyeceksin ki tadi ciksin gerci yinede tadi vardi yemeginde  soframizda fazla tad yoktu turkiyeyi ozlemeye basladik burnumuzda tutuyor  her sofraya oturusumuzda  keske  hadilerlerde yada haliller  yada  sunlar bunlar olsa demeye basladik

Malzemeler

1 parca kuzu bacagi

1 buyuk  bas kuru sogan

6 dis  sarmisak

4 patates

4 patlican

1 yesil dolmalik biber

1 tane  havuc ( ben ufaklardan 8 tane kullandim)

2 yemek kasigi  sivi yag

4 yemek kasigi salca

tuz, kara biber

2 yaprak defne

Yapilisi

once eti guvece koydum bir soganin yarisini kucuk parcalara boldum ve 2 sarmisagi defne yapragini koydum guvece

koyup firina 500 derecede 1,1/2 saat  pisirdim dahas onra  patates ve patlicanlari derin kizartma makinasinin icersinde biraz kizarttim

 etim cikinca suyunu cekmisti ve kendi yagi ile biraz kizarmisti icine  diyer yarim sogani kestim kizarttigim sebzeleri koydum sarmisaklari koydum biberi kizartmadna cigden havuclarida ayni sekilde cigden koydum ve salcayi su ile karistirip yeniden tzunu karabiberini koyup firina koydum bu sefer sebzeler pisene kadar pisirdim daha sonra pilavin yaninda servise cikarttim

afiyet olsun..

0 Responses to “Kuzu guvec”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,666 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

September 2006
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

