Patlican kebabi

 

Guvecin hercesidini severim hele turkiyede ozellikle ufak birer kisilik guveclerde kuzu eti ile yemekler gelmiyormu masaniza bayilirisniz  onlari yemede yaninda yat bende turkiyeden gelirken iyiki getirmisim diyorum guvec simdi atiyorum guvece firina orada pissin kendi kendine ben diyer yanda pilavimi yapiyorum hic basinda beklemiyorum..

dun yine paylicanlari  dizdim kofteleride yaptimnasilmi yaptim hemen anlitacam

Malzemelerim

6 tane  ufak patlican

3 tane domates

4 dis sarmisak

2 biber

1 yemek kasigi salca

Kofte icin

200 grm kiyma

kofte harci

biraz maydonoz

1 dis sarmisak

1 orta boy sogan

1 tatli kaisgi kimyon

arzuya gore tuz kara biber ve kirmizi toz biber

Yapilisi..

once kofteyi hazirlamak icin buyukce bir kaseye kiymayi kofte baharatini koyun ve maydonozu sogoni kiyin kiymanin tuzunu kara biberini kirmizi biberini kimyonunu koyun ve yogurun daha sonra onlari ufak top top yapin baska bir yerde patlicanlari dograyin

bir  patlican bir kofte sira sira dizin

guvecinize uzerine ufak dogradiginiz biberleri ve domatesleride koyun   ve uzerine bir bardak su ile erittiginiz salcayi koyun ve tuz biber serpin firina koyun

ara sira firina bakin ki suyunu cekmesin pistikten sonra yaninda pilav ile servis edin

afiyet olsun.

0 Responses to “Patlican kebabi”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,877 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

August 2006
M T W T F S S
« Jun   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

