cheese cake

 

Dun yaptim  ama cok guzel oldu hadiyin beraber yiyelim diyecegim ama malesef bir dilim bile kalmadi onun icin size de tarifini yazayim sizde yapin dedim ..

Malzemelerim

2 paket crem peynir (250g)

1/2 cup  (125 ml) pudra sekeri

1 paket vanilya

3 yumurta

1 tatli kasigi limon suyu

1 tatli kasigi soguk su

2 su bardagi crumb crust

1 fincan tuzsuz tere yagi

ustu icin istediginiz meyva konserveri yada evde hazirladiginiz cilek yada visne receli olabilir ben visne konservesi aldim bir kutu..

Yapilisi..

yuvarlak kelepceli bir tepsinin icersine once crumb i ve tere yagini koyup elim ile duzelttim iyice bastira bastira hatta bir bardagin tersi ile de bastira bilirsiniz  daha sonra onu bir kerana alip elektrikli mixserim icine once 2 paket peyniri az az koydum makinami az hiz ayarina aldim yavas yavas  sekeri ve yumurtalari tek tek ilave edip vanilyayida koydum makinam in hiz ayari hala azda hizlan dirmadim daha sonra soguk suyu ve limon suyunuda ilave ettikten sonra hizini hizlandirdim iyicene krema halina gelene kadar karistirdim icinde hic putur kalmadi ve bunu tepsimin icindeki elim ile duzeltmis oldugum caraker lerin ustune bosalttim 10 dakika oncede 350 derecede istittigim firinima koydum ve 40 dakika pisirdim daha sonra firindan ciktiktan sonra bir telin ustune tepsiyi koydum ve biraktim sogusun ve ustune bir kutu visneyi doktum  dolapta iki saat beklettikten sonra servise hazirdi misafirlerim cok beyendiler umarim sizde beyenirsiniz

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,534 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
August 2006
M T W T F S S
« Jun   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

