Brokoli koftesi

Gecenlerde bebek kokusunda brokoli  tarifleri arayan bir arkadasin forumunda okumustum bu tarifi gulsenem diye bir arkadas vermis fakat ben biraz deyisiklik yaptim ve bol yesillik koydum icine hatta birtane grik kapagim vardi onuda rendeledim bol olsun diye ama cok guzel oldu ben artik  diyorum  birdaha yapmiyacagim diye ama her seferinde yapisimda okadar lezzetli oluyor ve kendim oturup yiyorum cocuklarda cok beyendiler harika oldu..

nasilmi  anlatayim

MALZEMLERIM..

2 demet brokoli(1/2 kilo)

1 tane kabak

1/2 demet dere otu

1/2 demet nane

2 demet taze sogon

1/2 demet maydonoz

2 yumurta

1 cay kasigi kara biber

1 cay kasigi tuz

aldigi kadar un

YAPILISI

Once brokoliyi az tuzlu suda biraz hasladim daha sonra onlari kucuk kucuk kestim butun yesillikleride ince ince dogradim derinde bir kaseye yumurtalarini  kirdim ustune ve bir tane kabagide rendeledim tuzunu attik bes dakika bekledim tuzunu atinca sular kabak daima ve bu sulu karisima unu yedirdim karistira karistira 

 daha sonra  karabiberinide ilave edip kasik yardimi ile az yagda yavada kizarttim bunlari kegat pecetenin

ustune cikarttim ve daha sonra servis tabagina alip servis ettim cok lezzetli oldular denemenizi buyuk bir israrla tavsiye ederim afiyet olsun..

0 Responses to “Brokoli koftesi”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,599 Hits

Neler var

Archives

En iyiler

sitemde kackisi var?

Top Clicks

June 2006
M T W T F S S
« May   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

