spagetthini and meat ball

 Dun cok acilen ve enkisa zamanda ne yapabilirm diye dusunurken cocuklarin sevdigi bir yemek aklima geldi hemen yaptim cunku dun doktor rendevum vardi ve herkezin evde oldugu bir saattelerde evde yemek birakip cikmam gerekiyordu hemen yaptim evdekinlerde mennun bende mennun ayrildim..

taze feslegenlerler sosunu yaptigim makarna aksam ustu eve geldigimde deneme firsatini bulunca okadar hosuma gittiki anlatamam iyiki fesleyen koymusum aramaosu harika nasilmi yaptim anlatayim..

Malzemelerim

koftesi icin

200 grm kiyma

1 bas kuru sogan

1 cay kasigi kara biber

1 cay kasigi kirmizi biber

1 cay kasigi tuz

1 cay kasigi kekik

Sosu icin

3 kirmizi domates

1 yemek kasigi salca

1 yemek kasigi zeytin yagi

taze fesleyen

taze kekik

1 dis sarmisak

1 tatli kasigi kirmizi pul biber

1 tatli kasigi tuz

makarna icin malzeme

1 paket spagetti makarna

1 tencere dolusu su

1 yemek kasigi tuz

Yapilisi

 once kofteleri  derince bir kasede  hazirlamak icin kiymasini ve tum malzemleri koydum yogurdum kucuk cevizden az kucuklukte toplar alip yuvarladim ve az yagda kizartim

 ayri bir tencereye domatesleri rendeledim salcayi koydum sarmisagi  dogradim tuzunu karabiberini kirmizi biberini taze fesleyenleri ve kekgi koyup bir sos yaptim..kizarttigim kofteleri icine atik bir iki kere kaynattim

 diyer buyukce tencerede makarnayi tuzlu suda haslayip suzdum ve soguk su ile yikadim

 ayni tencerde  bir kasik zeytin yagini koyup makarnalari alt us ettim sosunu makarna uzerinde servis yaptim.. afiyet olsun..

0 Responses to “spagetthini and meat ball”



  1. Leave a Comment

Leave a comment




Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,166,873 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
May 2006
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri