nachos

nachos

 Nachos chips lerini daha once hep disarda yerdik ve guzel olurdu artik evde yapmaya basladim cocuklar cok olunca bize disari cikmak biraz zor oluyor artik ee bizde okadar cocuklu olursak evde zevk almasini ogreniriz herseyi..

 gecenlerde yaptigim ve ancak firsat bulupta siteme ekledigim mexikalilarin en cok sevdigi bri aparatif daha fazla soguk bire ile mac seyrederken yedikleri bir aparatif cok basit yapilisi evde olan yazin hazirladigim salsam vardi onun ile yaptim ama chips ini disardan super marketten aldik 🙂

nasilmi?

Malzemem

1 paket nocho chips

1 bardak kiyma

1 sogan

1 biber

1 domates

1 yeme kasigisivi yag

3 bardak peynir(mozzarella)

ve yazdan yaptigim salsa 1 bardak

tuz,karabiber,kirmizi biber(arzuya gor

Yapilisi..

 onceyagda kiymayi sogan ile kavurdum icine kucuk kucuk kestigim biberleri ve domatesleride koydum ve daha kavurdum yam pismesine yakin biraz tuz kirmizi ve kara biber koydumve bir bardak salsa sosumu icine koydum bir iki kere kaynattim kenara aldim biraz sogumasini bekledim diyer yanda uzunca bir tepsiye chipsleri koydum soguk kiymayi uzerine doktum ve en ustune tum peynirleri koydum uzeri kizgin hizli ateste be s dakika firinda beklettim ve uzerini kizdirdim  diyer tarafta uc kasik moyenoze bir cay kasigi hardal koydum ve feslehen kirmizi pul biberbir ikidamla limon ile sos yaptim, yinede salsa sosummu kucuk tabaga koydum ve evde olan saur crem ile uc deyisik sos ole sicak iken servis yaptim.. cocuklar hem tv ilzeyip hemde nachos yimesine bayildilar..

0 Responses to “nachos”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,156,939 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
December 2005
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

