Halep koftesi

Pirincli icli kofte

Pirincli icli kofteyi esimin teyzesinden arizona ziyeretimizde ogrenmistim cok lezzetli ve kolay geldi evde kalan bir gece onceden pilaviniz varsa ve artik yimek istemiyorsaniz harika bir  kofte oluyor..

Malzemlerimiz.

3 su bardagi pilav

2 yumurta

icinin malzemesi

 arzuya gore istediginiz koyabilirsiniz ama benim malzemem  soyle

2 yemek  kepcesi ile dolu dolu kiyma

1 bas  kucuk sogan

1 fincan az dovulmus ceviz

1 tatli kasigi cajun baharati

1 tatli kasigi kori

1tatli kasigi biber salcasi

arzuya gore tuz, kara biber

Yapilisi..

once kiymayi sogan ile kavurdum baharatlarini ilave ettim ve cevisi salcayi ilave edip ic malzemesini hazirladim daha sonra

pilavi buyukce bir tabagin icersine aldim icine yumurtalari kirdim ve elim ile yogurmaya basladim iyicene yogurdum  soyle 20 daika kadar elim ile ovalaya olalaya yogurdum eyer cok yapisik olursa icine bir kasik un ilave edebilirsiniz ve  icine bir kasik koriyede ilave ettikten

sonra ceviz buyuklugunde parcalar alarak elime onlari yuvarlak yuvarlak avucumun icinde actim ve icine. yaptigim ic malzememden koydum ve onlari yumurta seklinde elimi islatip islatip kapadim eyer malzeme icinde cok olursa icinde tasma olanagi olur dikkat edin fazla ic malzeme koymayin. ve bunlari derince bir tenceredeyada tavada  yagi koyup hizli ateste kizarttim 

daha sonra kegat peceteye cikarttim yagini biraz ceksin diye

 cok lezzetli deneyin cok beyeniceksiniz bana gelen misafirlerim cok severler..

0 Responses to “Halep koftesi”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,163 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
November 2005
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

