Asure

 

Asure yi evde ben cok severim  benden baska kimse yemez.

 canim cok asure istiyordu  ama yanliz basina olunca kime yaparsin  tek bi tabakta pismez asure  sonra asure ayida deyil  nerden cikti bu asure diceksiniz  ne yapayim biz turkler agiz tadina  cok duskunuz valla  kim yerse yada yemezse ben yapicam dedim  ve bir  bardak buydaydan kaltim asure  yapmaya  ee bir dardak olunca az olucak yaa bendeki gorus ama  allah bereketini veriyor bir kasik ondan bir kasik bundan derken koca bir tencere cikmazmi  aaa  ne yapicam burasi turkiyede  deyil  cal komusunun kapisi  al sana asure getirdim  ye  diyemezsin..

 mecbur  ben yicem hadiyin yardima gelin ne olur hep beraber yiyelim bunlari hem sonra icinde ben fazla kuru bakliyat sevmedigim icin az koydum hepsinden ama cok lezzetli oldu  ben cok sevdim..

nasilmi yaptim?  onuda soyluyecegim iste asgida hepsi tek tek yazili.

Malzemelerim

1 bardak bugday

1 Fincan haslanmis Kuru Fasulye

1 Fincan Nohut

1 Fincan Bakla

1 Fincan Pirinc

3 Su bardagi seker

10 Tane kuru kayasi

1 Elma

1 Fincan kuru uzum

Ustu icin

Badem/ Nar/Tarcin/ Ceviz /kavrulmus Susam

Hazirlanisi :

Bugdayi guzelce bol su ile kaynatalim, kaynamis bugdayin icine once haslanmis kuru fasulya sirasi ile diger malzemeleri ekleyelim. Sekerini de ekleyip iyice kaynatalim. Pistikden sonra uzerine tarcin, susam ve diger malzemeler ile susleyip servis yapalim.

Afiyet olsun

Bu assagidaki asureyide  fatmada yedik ustunu ben susledim

oda resmini cekti cok guzel olmustu herkezin ayri bir asure yapis sekli vardir fatmanin asureside harika olmustu..

1 Response to “Asure”


  1. 1 YILDIRIM OZLEM January 29, 2008 at 1201631425UTCC - 4 062008000000Tue, 29 Jan 2008 18:30:25 +000025

    ELLERINIZE SAGLIK.COK GUZEL GORUNUYOR BIZDE DUN GECE YAPTIK KAYINVALIDEMLE. COK GUZEL OLDU ALLAH HERKEZIN ASURESINI KABUL ETSIN/HERKEZIN KENDINCE TARIFI VAR /ASLINDA ASURE TARIFLERI COK CESIT BEN EVDE NE VARSA INCIR HARIC? CUNKU INCIR COK RENGINI TADINI BOZDUNU DUSUNUYORUM .HERSEYDEN AZAR AZAR ILAVE EDIP KAYNATTIK ALLAH BEREKETINI VERIYOR BUGUNDE HERKEZE DAGITTIM. HERKEZE AFIYET OLSUN EVIMIZDEN BEREKETIMIZ EKSIK OLMASIN HAYIRLI GUNLER


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,157,599 Hits

Neler var

Archives

En iyiler

sitemde kackisi var?

Top Clicks

October 2005
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

