kabakli makarna

FUSULLI(KABAKLI BURGULU MAKARNA)

Fusilli pasta(kabakli makarna) 

 Iftar    soframizda olanlar makarna, ispanak, tursu,  yogurt tatli olarakta kekikimiz vardi

 

 
Makarnanin bir cesidi  burgulu makarna italyanlar fusulli derler  ve bizimkinlerin en cok sevdigi makarlanlardan birisidir daha oncede yazmistim  esim pek makarnaci deyil ama icine biraz salca biraz kiyma biraz sebze katinda  oyole bir yerki 🙂 hele evde baska birsey olmasin yedirmesini bilirim ona..bu yaptigim makardana cok zengin icinde yok yok sayilacak derecede  nasilmi yaptim iste assagidaMalzemelerim..

1 tane kabak

1 fincan haslanmis bezelye

1 bas kuru sogan

1 bardak kadar kiyma

1 dal kereviz dali

1 havuc

1/2 kirmizi biber

1/2 yesil biber

1 kasik biber salcasi yada domates salcasi

1 cay bardagi kiyilmis taze maydonoz

1 fincan kiyilmis dere otu

 arzuya gore istediginiztuz kara biber ve baharat bende karisik italyan vardi onu koydum sizlerde arzuya gore koyabilirisniz..

Yapilisi..

 once  kabagi kup kup kestim ve  tavada bir cay kasigi yag ile kavurdum daha sonra icine yine kup kup kestigim kuru sogani  koydum onun ile de  biraz kizarttim  onlari ayri bir tabaga cikarttim ve  tavada kiymayi kavurdum icine kereviz dalini havucu koydum domates salcasini ilave ettim tum baharatimi tuzumu karabiberini koydum ve kavurdum diyer tabaktaki kabagi ve soganida kiymanin icine ilave ettim bezelyelerimide koydum ve kavurdum hada  sonra  baska bir tencerede hasladigim burgulu makarnami yikidiktan sonra bu karisima ilave ettim bir kac kere cevirdim ve  harikabir makarna elde ettim  sizlerde deyin umarim ev halkiniz cok sevecekler..

 ZEYTIN YAGLI ISPANAK..

 Ispanak yemegi benim encok sevdigim yemeklerden ailede pek kimse yemez ama ben yedirttirim simdileri serdar alistirdim yogurtlu ispanak yemegini  bakalim eneset biraz buyusun alisir elbette

Malzemelerim

1 kilo ispanak

1 buyuk bas kuru sogan

1 fincan pirinc

2 kasik salca

2 kasik zeytin yagi

1 tatli kasigi tuz

Yapilisi 

 ben herseyi  cigden koyarim yaparken daha kolay olur once ispanaklari yikarim ve buyukce tencereye dograrim ustune kuru sogani salcasini ve tuznu koyarim once suzus kapagini kapatip atese koyarim ve bes dakika tamamen ispanaklarin burkmesini beklerim daha sonra iki bardak su ilave ederim ve pirincini koyarim birakirim pismeye iste bukadar ispanak kadar kolay bir yemek sanmiyorum olsun

PORTAKALLI, CIKOLATALI KEK

Malzemelerim..

1 cup cocoa

1cup ilik sut

1 cup portakal suyu

2, 3/4   kup un

2 cay kasigi bakin soda

1 cay kasigi bakin powder

1/2 cay kasigi tuz

1 cay bardagi sivi yag

2.1/2 seker

4 yumurta.

Yapilisi..

 once portakal suyu ile cocoa yi bir kapta yumusattim icine kabartma tozunu bakin sodayi tuzu ilave edip ve mixer ile daima karistirdim   baska  bir kapta elektrik mixer ile sekeri ve yumurtayi cirptim taa kopuk kopuk yumusayincaya kadar hizli bir sekidle bes dakika  cirpin daha sonra hizini indirin elektirikli mixerin ve diyer taraftaki cocoa yi yavas yavas yedirdim

 ve pasta kalibini sprey ile yaglayin ve 350 dercede firinimda pisirtim cok hafif  bir kek  oluverdi  kenarlarinida portal koydum cocuklar bu sekilde  hosuna gider  diye  kestikten sonra bir dilim portakal koydum ve ceram wip ile cocuklara verdim..

0 Responses to “kabakli makarna”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,082 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
October 2005
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

