iki kisilik sofra iftar

IFTAR SOFRAMIZ

yine iftar soframizda bugun tabi esim ile ben iki kisilik sopframizda etli kuru fasulye,ezo gelin corbasi,karisik tursum ,arpa sehriyeli pilav  ve kadin budu koftem vardi tatli olarakta  cok hafif bir cikolatali limonlu puding deyisik bir tatli yaptim..

asgida hepsinin tarifini yazicam  afiyet olsun..

KURU FASULYE ETLI

Malzemelerim.

2 su bardagi haslanmis kuru fasulye

1 bas kuru sogan

haslanmis et( ter turlu olabilirkuzu,dana)

2 kasik domates salcasi

arzuya gore tuz

Yapilisi..

 once kuru sogani kucuk kucuk kesip sivi yaginda biraz kavuruyorum pembelesmeye yakin uc bardak su ve salcasini ilave ediyorum etlerini ve fasulyesini koyup guzelcene pisiriyorum..

isterseniz arzuya gore bir biberde icine koyabilirsiniz  cok lezzet veriyor..

EZO GELIN CORBA

malzemelerim..

1 bardak mercimek

1 fincan bulgur

1 fincan tel sehriye

1 kasik vita yagi

1 kasik salca

arzuya gore limon,nane,ve tuz

Yapilisi..

 once mercimekleri bir kac kere yikiyorum ve bir tencereye mercimegi, bulguru, koyuyorum uc barda su ilave edip bunlari kayanamaya  birakiyorum mercimekler biraz catlayisia kadar kaynatiyorum ve icine sehriyeyi koyuyorum bir kasik salcami ve bir kasik vitayagini ilave ediyorum bunlari pisesiye kadar agir ateste psiriyorum ve icine limon ve tuzunu ilave edip pistikten sonrada uzerine nane ve ve vita yagindakizartigim bir kasik kirmizi aci biberi uzerine koyuyorum afiyet olsun..

LIMONLU,CIKOLATALI PUDING

 Malzemelerim..

cikolatali puding icin olan malzemlerim

1 paket  laydy finger

3 tane bitter cikolata

750 grm sut

2 yemek kasigi hindistan cevizi

2 kasik cocoa

1 kasik pirinc unu

1kasik nisajta

1 su bardagi seker

limonlu puding icin olan malzemlerim

750 grm sut

1 yemek kasigi nisajta

1 yemek kasigi pirinc unu

1/2 limon

1 su bardagi seker

1 damla limon tatlandircisi ve limon boyasi..

Yapilisi..

 once iki tencere yi ayri ayri ocaklarin ustune koyuyorum sutleri koyuyorum sekerlerini koyuyorum cikolatali puding icin cocoa ve cikolatalarini koyuyorum nisajta ve pirinc unu nu ilave ediyorum koyu bir muhallebi  karistirark yapiyorum  diyer ocaktada limonlu  muhallebimi yapiyorum icine sutumu, sekerini pirinc ununu nisajtasini limon boyasini ve limon tatlandiricisini koyuyorum bi iki damlada limon sikiyorum ve  limon kabugundan icine biraz rendeliyorum ince tarafindan.

 bunuda muhallebi kivamina getiriyorum  tepsimin icersine parmak biskuvulerimi yerlestiriyorum once sute islatip tepsiye koyuyorum bir kat cikolatali puding bir kat  biskuvu ve uzerien limonlu muhallebeyi koyuyorum  en ustune hindistan cevizini koyuyorum  ve servis yaparken bir dilim varsa seker li limon yoksa  normal dilimleri ile servis yapiyorum..

1 Response to “iki kisilik sofra iftar”


  1. 1 Naci May 29, 2010 at 1275110553UTCC - 4 052010000000Sat, 29 May 2010 05:22:33 +000033

    Çok güzel gözükoyrr bee 🙂 teşekkürler elinize sağlık


Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,157,238 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
October 2005
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

