Korili Tavuk

 

Bugun evde ne yemegi yapicam diye dolanirken sitelerde dolasirken hindistan yemek sitesinde kendimi buldum bakinirken evde herseyim var dur su yemegi yapayimdedim sonrada kendim biraz daha deyis tirdim kulandigim ama baharat sevenler icin harika ve cok lezzetli olan bir yemek deneyin

malzemeler.
1 Kasik salca
1Kasik biber salcasi
2 Parca Tavuk govsu
1Bas Buyuk Sogan
3 Dis Sarmisak
1 cay kasigi taze zencefil
1cay kasigi Coriander
1cay kasigi Caraway Seed
1cay kasigi Turmeric
1cay kasigi Kori
1cay kasig iCloves
1cay kasigi Cardamom
1cay kasigi Cumin
1 patates
1taze yesil biber
ve arzuya gore tuz kara biber, yarim cay bardagi sivi yag ben soya kulaniyorum cok hafif ve lezzetlidir ve bir iktane defne yapragi..
Yapilisi:
aslinda yapilisi cok basit once tencereye yagi ,sogani, sarmisaklari, taze zencefili, koyup kavuruyorum daha sonra kup kup dogradigim tavuk govsunu patatesi icine atiyorum
iki uc kere oyle kavurup salcalarini koyup iki bardak su koyup bir iki tasim kaynatiyorum
 ve tum baharatlarini icine atiyorum kaynadiktan sonra altini kisip kisik ateste pisiriyorum en son yesil biberi koyuyorum
yaninda beyaz pilav ile harika oluyor deneyin.

0 Responses to “Korili Tavuk”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

Sitemde

  • 3,158,082 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
September 2005
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

