icli kofte(kibbi)

 

Bugun evde icli kofte yaptim cok guzel oldular Kibbi(CEVIZLI ICLI KOFTE)

Malzemem

3 bardak kabarmis bulgur

2 bardak yagsiz kiyma

2 orta boy sogan

1 tatli kasigi biber salcasi

1 tatli kasigi domates salcasi

1 tatli kasigi 7 baharat (YEDI BAHARATIN KARISIMI)

1/2 tatli kasigi kara biber

1/2 tatli kasigi kirmizi biber

1/2tatli kasigi tuz

icinin malzemesi

1 bardak  normal kiyma

1 bardak ceviz

1 bas kuru sogan

7 baharat 1/2 tatli kasigi.

1/2kasik kirmizi biber

1/2kasik biber salcasi

1/2 kasik kori

Yapilisi

 once kabarttigim bulguru, kiymayi, ve tum baharatlari buyukce bir kapa bosaltiyorum icine salcalarimi ve rendelenmis soganimi koyup guzelcene kofte yogur gibi yoguruyorum  bir kenara birakiyorum 

buyukce bir tavaya soganimi hafif pembelesme baslaysiya kadar kavuruyorum ve kiymayi ilave ediyorum yinesalcami ve bahatarlarimi ilave ediyorum pistikten sonra bir bardak cevizimi ilave ediyorum ensonda korimi ilave edip sogumaya birakiyorum

daha sonra ilk yaptigim harctan ceviz buyuklugunde elima alip yassi  sekilde aciyorum tavanin icindeki hazirladigim harctan kasik yardimi ile alip yassi actigim koftelerin icine koyup yumurda seklinde kapiyorum arada  sirada ellerimi sicak su ile islatiyorum ki ellerime yapismasin diye   bunlari  kizgin  yagda kizarttiyorum  cok harika oluyorlar bol baharatli himmmm  ellerime saglik  sizlerede afiyet olsun..

0 Responses to “icli kofte(kibbi)”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Benim mutfagim da 2005-2010 içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz. irtibatlariniz icin asya1969@hotmail.com
ilove-your-blog

Benim mutfagim

sicak corba

nohut corbasi

DSC05239

pasta2

kizartma

More Photos

Sitemde

  • 3,157,238 Hits

Neler var

Archives

sitemde kackisi var?

Top Clicks

  • None
August 2005
M T W T F S S
« Mar   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

PETITCHEF

Yemek tarifleri

